Батьком української історії вважають Нестора. Він прийшов до Києво-Печерської лаври сімнадцятирічним юнаком і назавжди залишився тут, щоб стати не тільки монахом-чорноризцем, а й батьком нашої історії. Усі історики сходяться на тому, що був він надзвичайно освіченою людиною, добре знав давньоруські й іноземні літописи. Нестора часто називають літописцем. Це так, він справді вів літопис. Але правильніше його називати письменником та істориком. І не просто першим професійним істориком Русі, а батьком усієї української історії. Він дотримувався літописних форм і хронологічної послідовності викладу подій, але прагнення висловитися ширше й докладніше диктувало йому численні вставні оповіді (згадаймо, наприклад, історію життя і смерті віщого Олега або розправу княгині Ольги з жителями міста Іскоростеня).
Головна » 2010»Вересень»8 » 8 вересня - Міжнародний день письменності (International Literacy Day)
10:25
8 вересня - Міжнародний день письменності (International Literacy Day)
Міжнародний день письменності (International Literacy Day) — один з міжнародних днів, що відзначаються в системі Організації Об'єднаних Націй. Письменність — дійсне свято для людства, яке досягло вражаючого прогресу в цій області, довівши кількість грамотних людей в світі до чотирьох мільярдів.
Проте, письменність для всіх — дітей, молоді і дорослих — ще не до кінця досягнута мета. Проте, письменність для всіх — дітей, молоді і дорослих — ще не до кінця досягнута мета. Не дивлячись на помітні успіхи багатьох країн, більше 860 мільйонів дорослих залишаються безграмотними, а більше 100 мільйонів дітей не ходять в школу.Багато ще дітей, молодих людей і дорослих, охоплених шкільними або іншими освітніми програмами, не відповідають рівню, необхідному для того, щоб їх можна було вважати грамотними в умовах сьогоднішнього світу, який стає усе більш складним.
Існує явна необхідність в розгортанні програм поширення письменності, які були б направлені на групи учнів, вимагають до себе особливої уваги, і в першу чергу до них відносяться жінки і дівчатка, що залишилися за дверима школи. Там, де чоловіки і хлопчики позбавлені можливості здобування якісної освіти, вони теж потребують особливої уваги.