Субота, 20.04.2024, 12:59
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS

      Урок історії на "відмінно"

Меню сайту
Знаєте ви, що ...
Ця чи не найдавніша гора розташована поблизу села Дністрово-Кам'янка на Дніпропетровщині. Вона має цікаву властивість — створювати шум у безвітряну погоду. Про гору-барометр місцеві мешканці знають: коли гора «шумить» — чекай зміни погоди. І вони ще ніколи не помилялись. Секрет того явища в тому, що узвишшя розташоване в районі повітряної течії, або простіше — на протязі. Цю особливість природи використовували спостережливі предки, вибираючи місця для будівництва вітряків. Досі в народі розповідають про чудо-млин, який колись стояв неподалік і безупинно крутився навіть у найспокійнішу погоду.
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог

Головна » Файли » Іінформація для батьків » Діти в інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі

Чим займаються діти в інтернеті
09.10.2010, 11:56

Діти, як найбільш активна й допитлива аудиторія, часто першими знайомляться з новими технологіями, такими як інтернет, випереджаючи в технічній освіченості батьків. У цьому є позитивний бік: підвищення рівня
ерудиції, формування навичок спілкування з людьми. Але є й негативний: відсутність життєвого досвіду, як правило, підвищує ризик зіткнутися з онлайн-загрозами:

онлайн-насилля;
шахрайство;
порнографія;
отримання особистої інформації з метою злочинного використання

76%батьків не знають, які сайти відвідують їхні діти. А ви знаєте?


У 2009 році «Київстар» ініціював Всеукраїнське соціологічне дослід-
ження «Знання і ставлення українців до питання безпеки дітей в інтернеті», яке провів Інститут соціології НАН України.


Тривожна статистика:


- понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі.
- 17% без коливань діляться інформацією про себе і свою родину – адресу, професію, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі… Нащо незнайомцям така інформація, діти, як правило, не замислюються.
- 22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих.
- 28%дітей, побачивши в інтернеті рекламу алкоголя або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11%− спробували купувати наркотики.
- Близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги.
Дослідження «Київстар» також виявило: 87% батьків вважають, що саме вони повинні навчати дітей правилам безпеки користування інтернетом. Однак лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує дитина. Причини різні – хтось не знає, які ресурси можуть бути небезпечними, а хтось не вміє користуватися журналом відвідування сайтів. Третина батьків (32%) – хвилюються, що у дитини погіршується зір від роботи з комп’ютером, тому за-звичай обмежують дитині час користування Мережею. Тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як «дорослий» контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність.


Результати дослідження підтвердили, що батьки недостатньо обізнані,
як захистити дітей і навчити їх безпечному користуванню Мережею. Цей посібник створено «Київстар» у рамках соціальної програми компанії «Безпека дітей в інтернеті», і він допоможе Вам стати більш досвідченим інтернет-користувачем дізнатися, які сайти відвідує дитина, навчити її правильній онлайн-поведінці, показати безпечні й корисні дитячі інтернет-ресурси дізнатися, які програми потрібно встановити на комп’ютер, щоб захистити дитину від онлайн-загроз.


Що роблять діти та підлітки в інтернеті?


Спілкуються – знайомляться і шукають нових друзів у соціальних мержах, чатах, беруть участь у дискусіях і віртуальних форумах.

Навчаються і розвиваються – продивляються контрольні, реферати і курсові роботи, читають новини, підвищують рівень знань, технічної і медійної освіченості.

Розважаються – грають, слухають музику, дивляться фільми і відеоролики.

У віртуальному середовищі діти та підлітки прагнуть розслабитися і аб-
страгуватися від психологічних проблем реального світу, дати вихід емоціям, цікаво провести час.

Віртуальний ігровий простір дозволяє дітям реалізовувати низку базо-
вих потреб: у грі, розвагах, досягненні поставленої мети, саморозвитку, розвитку позитивних якостей, сміливості, вмінні долати перешкоди, поразки і невдачі; потреби у повазі та самоповазі, потреби в автономії, у протесті проти існуючих правил, знятті соціальних табу; потреби у домінуванні; потреби в агресії та запобіганні небезпеки і т. ін


За статистикою:

- Школярів цікавлять такі ресурси Мережі, як YouTube, Google и Facebook, Wikipedia, eBay и MySpace, а також фан-сайти.
- Хлопчики легше сприймають інформацію, що несуть зображення, а дівчата надають перевагу текстам.
- Для дівчаток найбільша складність – це навігація сайтів і особливості користування ресурсами інтернет. Хлопчики швидше орієнтуються в ресурсах сайтів і в навігації.
- Дівчата під час роботи з комп’ютером звертаються за допомогою до дорослих, а хлопчики намагаються самостійно розібратися у проблемі та знайти рішення.
- Хлопчики віддають перевагу інтернет-магазинам, іграм і «дорослим» ресурсам, а дівчата – музичним сайтам, розважальним ресурсам і сайтам, присвяченим відомим особистостям.
- До соціальних мереж хлопчики і дівчата виявляють однаковий інтерес.

- Хлопчики частіше за дівчат відвідують порнографічні сайти і сайти з еротичним змістом

Рекомендовано Вченою радою
Інституту психології ім. Г.С. Костюка Національної АПН України,
протокол № 8 від 27 серпня 2010 року.


Категорія: Діти в інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі | Додав: IrinaYurievna
Переглядів: 1543 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Цікаві вислови
"Хто думає про науку, той любить її, а хто її любить, той нiколи не припиняє вчитися, хоча б зовнi вiн i здавався бездiяльний" Григорій СКОВОРОДА
Наш час
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Международные праздники Праздники ООН
Пошук
Архів записів